maandag 20 februari 2012

Ik kan het ook

De angst voor, wat als.. De angst voor teveel regelzaken.
De angst voor financiële dieptepunten. De angst voor mijzelf.
De angst voor de vier. De angst voor leegte.
De angst voor teveel Bailey's. De angst voor het monster.

Maar toch, zal ik moeten duiken. Diep ademhalen en in één keer erin.
Kopje onder en proestend bovenkomen, naar adem happen en door gaan.
Miljoenen gingen me voor, miljoenen lagen aan hun bek en krabbelden weer op.
Dat kan ik ook!

Ik kan het ook! Mijn leven weer fundering geven en opbouwen. Ik kan het ook, gezelligheid in huis toveren en de vier een toekomst geven.
Ik kan het ook, dieptepunten te boven komen.

Maar vandaag knabbelt de angst, vragen met veel vraagtekens zonder antwoorden. Doemdenken en de zon niet voelen. Voort hobbelen en niet weten waarheen.

Ik kan het ook, ik kan het ook..

1 opmerking:

  1. Jij geeft de fundatie , waarop hun hun bouwwerk maken. Elke steen is en wordt wel overwogen gelegd, om het tot een succes volle bouwwerk te maken.
    Vanmorgen was het donker, de oorzaak gevonden. Het licht , zit in een klein ding genoemd de schakelaar . Sfeer en warmte in kaarsjes , en in jullie. Heb jullie in korte tijd zien stralen , en bloeien

    BeantwoordenVerwijderen