vrijdag 3 september 2010

Onvrouwelijk!

De halve regering, de bijna regering, de we doen het niet meer regering, de hij deed het regering... Ik ga daar niet over schrijven. Ik geef toe, de verleiding is groot. De snik van Geertje was genoeg, geen grappen daarover dat was ware emotie.

Ik heb een ander belangrijk onderwerp. Het moet mij van het hart, ik zwoeg er al een lange tijd mee en elke keer weer is het een stalen vuist die met een stomp rondom mijn hart sluit. Tranen springen in mijn ogen als ik het zie, het leed is niet terug te draaien.

Vrouwen in fleece vesten.



Vrouwen in vormloze fleece vesten, bij voorkeur dragen ze het in een raar fel kleurtje blauw, rood of nog erger ranzig wit. Dat is inderdaad het nieuwe wit, ongewassen. Ik snap lieve dames de praktische kant van dit omhulsel. Wijd, warm en verhullend. De vet kwabjes over de broek zijn onvindbaar, maar geloof me.. de erectie bij de tegenpartij ook! Je gaat eruit zien als een duffe huismuts die niet in de spiegel kijkt voordat ze haar kroost op gaat halen. Ik weet wel, zoveel leuks prinsenspul is er niet te vinden op het schoolplein, dus waarvoor zou je? Zoals wij thuis zeggen 'ie wet ut nie' Zoals wij vroeger opgegroeid zijn met de schone onderbroek (want stel je voor dat je in het ziekenhuis beland) zo zou ik ook iedere vrouw willen opvoeden met 'geen fleece vest' onder het mom van '..ie weet nooit waj tegen kump..'

Ik hoorde laatst uit zéér betrouwbare mannelijke bron 'wij mannen houden niet van wijde dingen' zo'n fleece vest is dus zo'n wijd ding dames. Uit met die dingen dus, ze zijn altijd handig als poets lap, honden deken of misschien branden ze wel heel goed. Ik roep op tot rituele verbranding, bij deze!!

Protest acties graag in drievoud naar onderstaand adres. Hate mail kunt u sturen naar antifleecevest@nietmail.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten